
Wat ik van Web 2.0 vindt? Leuk om te doen, een digitale cursus met je collega's.
Met RSS-feeds ben ik nu sneller bij met het nieuws en hoef ik niet zo lang meer te zoeken.
Alleen denk ik niet dat ik in de toekomst een blogger zal worden, ik vind het nu al moeilijk om een blog te vullen. Wat het voor de Bibliotheek betekent, tja ik denk dat ik het bij klantenservice het weinig zal toepassen. Het is leuk als je die kreten hoort omdat je er nu over mee kan praten. Digitaal gaaf ...of digitaal vaag.
(voor mij dan toch wel)
Toi toi.

4 opmerkingen:
Hallo Dopey,
Het is zeker goed dat je nu al meer op de hoogte bent van alle 2.0tools die er zijn. Maar denk je niet dat je in de toekomst juist bij klantenservice juist deze kennis in kan gaan zetten? Afhankelijk van het type vraag natuurlijk zou je klanten ook kunnen helpen op een meer digitale manier?
Nee, ja, misschien, ik denk het niet.
Meer face to face for me!
Real service?
Face to face zal het zeker blijven in de klantenservice maar dat je uitleg kan geven of verder kan helpen bij het gebruik met dit soort tools? Of dat deze tools je zullen ondersteunen bij het beantwoorden van vragen?
Tuurlijk als ik de klanten kan helpen help ik ze
Een reactie posten